Замовлення

Загальна інформація

 

  • Оформити Замовлення онлайн можна цілодобово.
  • Для отримання Замовлення обов'язково необхідно вказати номер телефону тільки українських провайдерів телефонного зв'язку (ми не можемо перетелефонувати Клієнту (Покупцю), який знаходиться не в Україні на номери зарубіжних операторів).
  • При оформленні Замовлення Ви можете залишити коментар для збирача, як до кожної позиції Товару, так і до Замовлення в цілому. В коментарях Ви можете замовити дзвінок збирача під час збирання кошика.
  • Фото упаковки, представлене на веб-сайті winetime.zakaz.ua або на вітрині магазину WINETIME в мобільному додатку Zakaz (далі – Сайт/Платформа), може відрізнятися від реальної упаковки. Для отримання більш точної інформації, завжди звертайте увагу на реальну упаковку. Якщо потрібно більше відомостей про Товар, будь ласка, зв'яжіться з виробником або напишіть у коментарях до Замовлення необхідне Вам уточнення.

Умови приймання та повернення Товарів

 

  • Клієнт (Покупець) зобов’язаний здійснити приймання доставленого Товару за кількістю, асортиментом, комплектністю та зовнішнім виглядом (цілісністю упаковки) в момент його доставки кур’єром та в його присутності. Покупець має право відмовитись від прийняття Товару, якщо такий Товар не відповідає умовам договору купівлі-продажу щодо кількості, асортименту, комплектності та зовнішнього вигляду (цілісності упаковки), виключно в момент його отримання від кур’єра та в присутності кур’єра.
  • Покупець зобов’язаний здійснити приймання доставленого Товару групи "суперфреш", а саме: кулінарія, свіжі м'ясо, риба, фрукти-овочі, зелень, незавакуумовані ковбасні та/або делікатесні вироби, за кількістю, асортиментом, зовнішнім виглядом та якістю в момент його доставки кур’єром та в його присутності. Покупець має право відмовитись від прийняття Товару групи "суперфреш", якщо такий Товар не відповідає умовам договору купівлі-продажу щодо кількості, асортименту, зовнішнього вигляду (цілісності упаковки) та якості, виключно в момент його отримання від кур’єра та в присутності кур’єра.
  • У випадку неприйняття Товару Покупцем в наслідок його невідповідності умовам договору купівлі-продажу, зазначеним вище, а також у випадку відмови Покупця від прийняття Товару з будь-якої іншої причини Покупець зобов’язується негайно повернути такий Товар кур’єру, який здійснив доставку та в присутності якого здійснювалась перевірка такого Товару. Якщо Клієнт не здійснив таке повернення, вважається, що він прийняв Товар, переданий Продавцем та немає претензій щодо кількості, асортименту, комплектності, зовнішнього вигляду будь-якого доставленого Товару та якості Товару групи “суперфреш”.
  • Придбані продовольчі Товари належної якості після їх приймання Покупцем поверненню не підлягають.
  • Придбані непродовольчі Товари належної якості після їх приймання Покупцем можуть бути повернені Покупцем за умови, що вони не входять у Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затверджений Постановою КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» №172 від 19 березня 1994 року у відповідності до умов ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», а також за умови, що такі Товари не використовувалися і якщо збережено їх товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий разом з проданими відповідними Товарами.
  • Покупець має право у випадку виявлення прихованих дефектів повернути Товар неналежної якості Продавцю в порядку та на умовах, передбачених чинним законодавством України.
  • Згідно Закону України «Про захист прав споживачів» повернення Товару можливе лише за умови збереження фіскального чека (розрахункового документа) Продавця і Товару, що підлягає поверненню.

Закон України «Про захист прав споживачів» від 12 травня 1991 року

Постанова КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» №172 від 19 березня 1994 року

Зміни Замовлення

Будь ласка, повідомляйте про зміни якомога скоріше.
Зміни до Замовлень приймаються:

  • в Замовлення з доставкою до 18:00 - до 09:00 поточного дня;
  • в Замовлення з доставкою з 18:00 до 22:00 - до 13:00 поточного дня.

Ціни на товари

  • Товар продається за цінами, встановленими Продавцем на дату та час відпуску Товару у відповідному Магазині, в якому фактично здійснюється реалізація такого Товару за кожним окремим Замовленням та з якого фактично здійснюється доставка в межах відповідного Замовлення (в залежності від адреси для доставки, зазначеної Покупцем у Замовленні), з урахуванням умов, викладених в цьому Розділі нижче.
  • Товар збирається в Магазині Продавця, проводиться через касу та відпускається з Магазину завжди в день доставки.Фактична загальна сума Товару у Замовленні може відрізнятися, якщо ціна на обрані Вами Товари на момент їх відпуску з Магазину змінилася порівняно з ціною, що була встановлена Продавцем на момент розміщення Вами Замовлення.
  • На Платформі діють виключно ті знижки, акції, спеціальні пропозиції Продавця, які вказані безпосередньо на Сайті та застосовуються за умови замовлення Товарів через Платформу, чинні на момент відпуску Товару з Магазину Продавця.
  • Ціни на Товари вказані на Платформі з урахуванням непрямих податків.
  • При отриманні Замовлення Ви отримуєте фіскальний чек Магазину Продавця, який підтверджує вартість придбаних Вами Товарів.
  • Ви будете повідомлені про зміну вартості обраних Вами Товарів шляхом СМС повідомлення або телефонним дзвінком.
  • Ціни та наявність Товару в Магазині можуть змінюватися, тому фактична загальна сума Замовлення може відрізнятися, особливо, якщо Ви обрали доставку на майбутній день. При зміні ціни більше, ніж на 5 грн. за одну позицію, чи зміни у вазі Товару, що продається «на вагу», більше ніж +/- 200 грамів від вказаної ваги у Замовленні, збирач проінформує Вас про це. Загальна кількість вагового Товару може змінюватись в залежності від самого Товару та особливостей його упаковки в Магазині Продавця.
  • Дисконтні картки мережі Магазинів Продавця не діють під час оформлення Замовлення на Платформі.
 

Кур'єрська доставка

Загальна інформація

Кур’єрська доставка передбачає доставку Замовлення до дверей в межах обраного часового вікна. Доставка до дверей можлива тільки за наявності робочого ліфта у Вашому домі.  У разі його відсутності або поломки доставка Товару здійснюється до дверей (під’їзду) відповідної будівлі/житлового будинку або Кур’єрською службою надається Клієнту додаткова платна послуга підйому на поверх, за умови, що така послуга доступна в момент розміщення Клієнтом Замовлення на Платформі.

  • У випадку, якщо Ви не можете гарантувати свою присутність протягом всього часового вікна, будь ласка, зв'яжіться з оператором Контакт центру Zakaz.ua за номером телефону 0800 20 20 20.
  • Розклад вікон доставки можна подивитися, натиснувши у правому верхньому куті сторінки на таймер.
  • Перед тим, як доставити Ваше Замовлення, ми маємо підтвердити у Вас адресу та умови доставки:
  • для Замовлень з доставкою до 18:00 - до 09:00 поточного дня;
  • для Замовлень з доставкою з 18:00 до 22:00 - до 13:00 поточного дня.

Вартість доставки

  • Вартість доставки залежить від адреси доставки.
  • Мінімальна вартість кур’єрської доставки у Києві 89 грн.
  • У разі, якщо кур'єр приїжджає за адресою Клієнта два рази в одне й те саме часове вікно, Клієнт оплачує кожну доставку (можливість узгоджується індивідуально).
  • Вам потрібно зробити декілька окремих Замовлень (на різні чеки), але Ви хочете, щоб вони були об'єднані в одну доставку. При оформленні доставки, що складається з декількох, але не більше трьох, Замовлень на одну адресу, на одне вікно доставки та з одного Магазину Продавця - вартість доставки буде розраховуватись як для одного Замовлення, що також включає в себе сукупну вагу по усім Замовленням. Якщо Вам необхідно оформити доставку, що складається з чотирьох і більше Замовлень, то вартість доставки буде збільшуватися на 10 грн. за кожне наступне Замовлення, а перерахунок вартості ваги буде здійснюватись відповідно до тарифів, зазначених вище.

Доставка важких замовлень

При оформленні замовлення загальною вагою 51 кг і більше, нараховуватиметься додаткова комісія у розмірі, зазначеному в таблиці.

Вага товару від …, кг Доплата за вагу, грн
51 25
61 50
71 75
81 100
91 125
101 150
111 175
121 200
131 225
141 250
151 275
161 300
171 325
181 350
191 375
201 400
211 425
221 450
231 475
241 500
251 525
261 550
271 575
281 600
291 625
301 650
311 675
321 700
331 725
341 750
351 775
361 800
371 825
381 850
391 875
401 900
411 925
421 950
431 975
441 1000
451 1025
461 1050
471 1075
481 1100
491 1125
501 1150
511 1175
521 1200
531 1225
541 1250
551 1275
561 1300
571 1325
581 1350
591 1375
601 1400
611 1425
621 1450
631 1475
641 1500
651 1525
661 1550
671 1575
681 1600
691 1625
701 1650
711 1675
721 1700
731 1725
741 1750
751 1775
761 1800
771 1825
781 1850
791 1875
801 1900
811 1925
821 1950
831 1975
841 2000
851 2025
861 2050
871 2075
881 2100
891 2125
901 2150
911 2175
921 2200
931 2225
941 2250
951 2275
961 2300
971 2325
981 2350
991 2375
1001 2400
1011 2425
1021 2450
1031 2475
1041 2500
1051 2525
1061 2550
1071 2575
1081 2600
1091 2625
1101 2650
1111 2675
1121 2700
1131 2725
1141 2750
1151 2775
1161 2800
1171 2825
1181 2850
1191 2875
1201 2900

Об'ємні одиниці Товару

Приклад: кошик 50л, карнізи для ванн, санчата та інші Товари, віднесені до категорії об’ємних одиниць за рішенням Кур’єрської служби - доставляються на індивідуальних умовах.

Сервісний збір

Кур’єрська служба (Zakaz.ua) може встановлювати в тому числі тариф «Сервісний збір», що застосовується для розрахунку винагороди за надання Послуг з доставки Кур’єрською службою згідно Публічної оферти Кур’єрської служби, розміщеної на Сайті.

Тариф «Сервісний збір» визначається у відсотках від вартості кошику (під вартістю кошику розуміється фактична вартість замовлених Клієнтом  (Покупцем) через Сайт Товарів, що зазначена у відповідному фіскальному чеку Продавця). Розмір Сервісного збору та порядок його визначення зазначається під час оформлення Клієнтом Замовлення на Сайті.

Попередня сума Сервісного збору розраховується під час оформлення Замовлення Клієнтом на Сайті та коригується з урахуванням фактичної вартості Товарів, зазначеної у відповідному фіскальному чеку Продавця.

У випадку повної чи часткової відмови Клієнта від прийняття замовлених Товарів, а також у випадку повного чи часткового повернення Клієнтом замовлених Товарів Сервісний збір поверненню Клієнту не підлягає, якщо інше прямо не передбачено Публічною офертою Кур’єрської служби, розміщеної на Сайті.

Винагорода за збирання

Винагорода за збирання є додатковою частиною винагороди Кур'єрської служби (Zakaz.ua) за надання Послуг з доставки відповідно до умов Публічно оферти Кур’єрської служби, розміщеної на Сайті. Ця додаткова частина винагороди Кур'єрської служби оплачується Клієнтом за його власним бажанням у будь-якому розмірі, вказаному Клієнтом на його розсуд у відповідному полі для введення суми такої винагороди на Сайті. Кошти, сплачені Клієнтом в рахунок виплати винагороди за збирання є доходом Кур'єрської служби (Zakaz.ua).

Відміна замовлення

  • Кур'єрська служба залишає за собою право відмінити Замовлення у випадку неможливості його доставки (паводки, землетруси, катаклізми, складна транспортна ситуація у місті, або якщо адреса пункта доставки знаходиться в зоні, до якої неможливо під'їхати на автомобілі ближче ніж в радіусі 50 метрів, тощо). У випадку відміни Замовлення, Клієнт може самостійно повторити Замовлення на Сайті.
  • Ми залишаємо за собою право проводити інформування Клієнтів про відміну Замовлень шляхом смс-повідомлення (максимум за 2 години до кінця обраного вікна доставки).
  • Якщо ми не зможемо зв'язатися з Вами, Кур’єрська служба залишає за собою право перенести Ваше Замовлення на наступне вікно доставки чи відмінити його.
  • Відмінити Замовлення чи перенести його на інше вікно доставки після його оформлення Ви маєте можливість зателефонувавши до Контакт центру Zakaz.ua за номером 0800 20 20 20.

При цьому зміни до Замовлень приймаються:

  • для Замовлень з доставкою до 18:00 - до 09:00 поточного дня;
  • для Замовлень з доставкою з 18:00 до 22:00 - до 13:00 поточного дня.

Закриття вікон доставки

Іноді доставка на обране вікно недоступна. В такому випадку Ви побачите на головній сторінці позначку "Завантажено" для цього вікна доставки. Приносимо свої вибачення, якщо Ви мали намір зробити Замовлення, а доставка на потрібний Вам час була закрита. На даному етапі, це єдина можливість забезпечити гідний рівень сервісу для вже оформлених Замовлень у разі пікового попиту.

Доставка Новою поштою

Загальна інформація

Мешканці міст, в яких кур’єрська доставка не доступна, а також всі інші Клієнти Платформи, можуть скористатися зручним способом отримання Замовлення у найближчому відділенні ТОВ «НОВА ПОШТА» (обравши спосіб доставки «Новою поштою на відділення») або за адресою (обравши спосіб доставки «Новою поштою на адресу»), за умови, що такі способи доставки  доступні під час розміщення Замовлення на Платформі.

Новою поштю можуть бути доставлені тільки окремі представлені на Сайті Товари, до яких належать Товари непродуктової групи та продукти з терміном придатності понад 30 діб, що не потребують спеціального температурного режиму. Загальний перелік Товарів, доставка яких можлива Новою поштою, визначається Кур’єрською службою.

При доставці Замовлення компанія Нова пошта застосовує умови та правила доставки, викладені на сайті https://novaposhta.ua/

Термін доставки замовлення: 1-3 дні

Доставка Замовлення здійснюється у відділення Нової пошти або кур’єром на адресу одержувача. Доставка з використанням поштомату не доступна.

Вартість доставки із залученням Нової пошти

Орієнтовна вартість доставки становить від 88 гривень та варіюється в залежності від ваги та габаритів Замовлення, яке буде сформоване для відправлення Новою поштою. Точна вартість збирання і доставки буде зазначена при оформленні Замовлення на Cайті. Вартість послуг компанії Нова пошта додається до загальної вартості послуг Кур’єрської служби.

Під час оформлення Замовлення на сайті, при доставці на адресу, ви можете замовити додаткову послугу «Підйом на поверх». Відправлення, вага яких не перевищує 30 кг, підіймаються на поверх без додаткових доплат (вартість послуги включено до основної послуги), для відправлень понад 30 кг - нараховується доплата за підйом на поверх за тарифами Нової пошти.

Оплатити Замовлення необхідно банківською платіжною карткою за посиланням на Cайті (онлайн) протягом двох годин з моменту отримання відповідного повідомлення від Кур’єрської служби зі зазначенням загальної суми за Товари та Послуги з доставки за Замовленням.

Отримання Замовлення

Про прибуття Замовлення до відділення Нової пошти (дату доставлення Замовлення на адресу) Вам буде надіслано СМС-повідомлення.

При доставці на адресу, Кур'єр телефонує за 30-60 хвилин до прибуття за адресою, вказаною в експрес-накладній. Доставка за адресою здійснюється до 21:00 у будні дні та у вихідні дні за спеціальним графіком. Графік роботи адресної доставки можна уточнити на сайті Нової пошти.

При доставці на відділення відправлене Замовлення буде зберігатися у відділенні Нової пошти 5 календарних днів.

Для отримання Замовлення у відділенні Нової Пошти достатньо мати при собі номер експрес-накладної, оригінал паспорту громадянина України/закордонного паспорту або телефон з номером, вказаним в експрес-накладній.

1) Якщо Замовлення не буде отримане Клієнтом у відділенні Нової пошти протягом вказаного терміну зберігання, Замовлення буде вважатися не виконаним. В такому випадку, вартість замовленого Товару та сплачених Послуг з доставки не повертається. В разі, коли Клієнт з особистих причин не може отримати вчасно відправлення, він може звернутись до Контакт центру Zakaz.ua для погодження умов подовження терміну зберігання у відділенні Нової Пошти.

2) Якщо Клієнт відмовляється від отримання Замовлення через пошкодження чи не відповідність змісту отриманого відправлення, Замовлення вважається не виконаним. В такому випадку, вартість Замовленого Товару повертається. Замовлення не можна забрати частково.

3) При виявленні прихованих дефектів Замовлення після його отримання, Клієнт може звернутись до Контакт центру Zakaz.ua для вирішення спірних питань.

4) Якщо Клієнт не може отримати Замовлення особисто, він може замовити зміну даних отримувача.

5) Якщо Клієнт не може отримати Замовлення у відділенні Нової пошти, вказаному в Замовленні, він може замовити перенаправлення Замовлення, сплативши вартість всіх послуг доставки, пов’язаних з перенаправленням Замовлення.

Клієнт (Покупець) зобов’язаний здійснити приймання доставленого Новою поштою Замовлення за кількістю, асортиментом, комплектністю та зовнішнім виглядом (цілісністю упаковки) замовлених Товарів в момент отримання відповідного відправлення у відділенні Нової пошти в присутності представника ТОВ «НОВА ПОШТА». Претензії Клієнта щодо кількості, асортименту, комплектності та зовнішнього вигляду (цілісності упаковки) Товарів у Замовленні після отримання Замовлення (відправлення) у відділенні Нової пошти не приймаються.

Умови Розділу «Умови приймання та повернення Товарів» застосовуються до приймання та повернення Товарів, доставка яких здійснювалася Новою поштою, якщо інше прямо не передбачено цим розділом

Товари, які не підлягають обміну або поверненню

Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» Постановою КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» №172 від 19 березня 1994 року затверджено Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню).

Оплата

  • Оплата Товару Продавця та послуг Кур’єрської служби за Замовленнями може здійснюватися Клієнтами тими способами, які доступні на Сайті в момент оплати відповідного Замовлення.
  • Згідно законодавства сума готівкового розрахунку протягом одного дня не може перевищувати 50000 (п'ятдесяти тисяч) гривень.
  • У випадку доступності форми оплати готівкою (кур’єру) прохання перевіряти коректність решти одразу в присутності кур'єра.
  • Клієнт отримує посилання на оплату у SMS/push повідомленнях та по email.
  • Крім випадків обрання форми оплати готівкою (кур’єру) Клієнт зобов’язаний здійснити оплату Замовлення до початку обраного вікна/слоту (часового проміжку) доставки, а у разі вибору часу доставки з часовим проміжком 07:00-08:00, Замовлення необхідно оплатити до 22:00 доби, що передує дню доставки. Якщо оплата не надійде у зазначений вище строк для оплати, Замовлення може бути перенесене Кур’єрською службою на наступний слот доставки.

Порядок розрахунку за допомогою банківських карт і платіжних Інтернет-систем

 

Збирання

  • Ми зобов'язуємося зібрати для Вас найсвіжіші та найякісніші продукти, що є у наявності. Ваш особистий збирач зацікавлений у тому, щоб виконати Ваші вказівки максимально точно.
  • Ваше Замовлення буде упаковане в пакети Продавця, які оплачуються окремо.
  • Побутова хімія пакується окремо.
  • Залежно від об'єму Замовлення та категорій обраних Товарів, Ваше Замовлення буде упаковано в один чи більше пакетів (їх вартість додається до Вашого Замовлення).
  • Під час транспортування, заморожені та охолодженні продукти знаходяться у термо-ящиках, в яких підтримується необхідна для продуктів температура.